Zwroty i reklamacje

Gdzie odesłać zwrot?

Zwrotu dokonaj na adres:

PREMIUM STORE

Mostek 92

32-075 Gołcza

Zwrot uznany będzie jedynie w przypadku posiadania dowodu zakupu, który dołączany jest do wysyłanego towaru.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Również nie podajemy paczkomatu do którego można wysłać przesyłkę. Paczkę można nadać jedynie na adres naszej siedziby.

Zwrot dokonanych płatności realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu. Jeśli nadałeś przesyłkę poleconą – w trackingu możesz sprawdzić kiedy dokładnie znalazła się u nas i od tego dnia liczyć 14 dni.


Formularz zwrotu

Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu. Wydrukuj go, wypełnij i podpisany dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami.

W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub produkt zastosowana jest procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.

 

Ważne!

  • Towar wymieniany/zwracany nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania tj. zabrudzenia, uszkodzenia, zapach perfum, zapach proszku, płynu po płukania itp.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  • Produkt pownien posiadać metki, zabezpieczenia jeśli takowe były załączone oraz oryginalne opakowanie
  • Koszty odesłania towaru do nas w przypadku zwrotu/wymiany ponosi kupujący.
  • Produkty cyfrowe – Vouchery nie podlegają zwrotowi, a ich zakup jest równoznaczny w wyrażeniem zgody na rezygnację z możliwości odstąpienia od umowy. 

 

REKLAMACJE

Tutaj możesz pobrać formularz reklamacji. Paczki wysyłane na koszt adresata, za pobraniem lub do paczkomatu nie są przyjmowane.

Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, koszt zostanie zwrócony.

 

                                                              WYGODNE ZWROTY (TYLKO DLA ZAREJESTROWANYCH UŻYTKOWNIKÓW)

Wygodne zwroty online – bez konieczności wysyłania formularza pocztą!

Zakupy w naszym sklepie to czysta przyjemność, a zwroty – proste i szybkie! Dzięki naszemu systemowi zwrotów online, możesz łatwo zwrócić zamówiony towar bez wychodzenia z domu i bez konieczności wysyłania formularza zwrotu pocztą.

Jak to działa?

  1. Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie.
  2. Przejdź do zakładki „Moje zamówienia”.
  3. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić, i kliknij opcję „Zwróć towar”.
  4. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić i postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.

Po zaakceptowaniu zwrotu, otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące odesłania produktów. Wszystko odbywa się w kilka minut – bez zbędnych formalności!